Blog dostępny również pod adresem izabelaszmit.wordpress.com
(dostęp do serwisu blogspot został częściowo utrudniony w Turcji)

czwartek, 20 stycznia 2011

Yabancilar Çalişma Gburu – odsłona druga

Pamiętacie moją pierwszą przygodę z radą miasta pod koniec października? Bardzo krótko po niej wróciłam do Polski i nie mogłam uczestniczyć w spotkaniach z grupą ds cudzoziemców w Bursie. Wczoraj natomiast odbyło się pierwsze spotkanie w nowym roku.




Spotkanie było czymś w rodzaju "być albo nie być". Pierwsze pytanie dotyczyło tego czy chcemy kontynuować spotkania czy nie. Muszę przyznać, że jak do tej pory grupa nic w zasadzie nie zdziałała. Założone cele zostały… założone.

Kiedy większość z nas opowiedziała się za kontynuowaniem spotkań, przeszliśmy do pierwszych w historii wyborów. W skład pierwszego zarządu weszli:

Prezydent: Anya

Wice prezydent: Ash

Wice prezydent: Ja…

Sekretarz: Bariş

Kolejne spotkanie, na którym obierzemy cele i przygotujemy naszą strategię działania odbędzie się 16 lutego 2011.

Czeka mnie sporo wytężonej pracy, ale kładę się spać i wstaję z nowymi pomysłami, poza tym to nie będzie nic nowego dla mnie. Życzcie mi powodzenia i trzymajcie kciuki!

Strona grupy - obecnie nic się nie dzieje, ale rozkręcimy ją za jakiś czas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz