Blog dostępny również pod adresem izabelaszmit.wordpress.com
(dostęp do serwisu blogspot został częściowo utrudniony w Turcji)

poniedziałek, 3 stycznia 2011

“Śpiewać każdy może”

Dzisiaj sobie pośpiewamy. Na początek pamiętacie taki piękny przebój?

To były piękne dni… po prostu piękne dni…



To teraz oryginał po angielsku...



A może po fińsku…



I gwóźdź programu… po turecku…



______________________________________________________________

Teraz pytanie: co Wam przypomina ta muzyka? turecka, żeby nie było wątpliwości...



Jeżeli nie pamiętacie to może podpowiedź…



______________________________________________________________

W drodze do Stambułu na Sylwestra trafiłam na autokar z nowymi odbiornikami audio-tv. Dzięki temu mogłam posłuchać muzyki, zamiast oglądać jeden z seriali narzuconych przez TV. Przeglądając zasoby dowiedziałam się przy okazji, kto co śpiewa… O to kilka moich propozycji. Mam nadzieje, ze Wam się spodoba.















A to specjalnie dla tych, którzy jak ja pomylili się co do konserwatywnej Turcji...



I na deser moja ulubiona…



Sertap wygrała Eurowizję w 2003. A teledysk do tej piosenki nakręcono w hamamie... tym samym w którym byłam ja z Hatice. I obie leżałyśmy na tym marmurowym stole...



Sertap ceniona jest również za to wykonanie...



2 komentarze:

  1. Można jeszcze wspomnieć o "Erkekler" Sezen Aksu i "Śpij kochanie śpij" Kayah

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie tak... muszę przyznać, że nie słyszałam tego do tej pory...

    OdpowiedzUsuń