Blog dostępny również pod adresem izabelaszmit.wordpress.com
(dostęp do serwisu blogspot został częściowo utrudniony w Turcji)

środa, 2 marca 2011

Blokada Blogspota w Turcji

Wyobraźcie sobie, że po trwającej (nie wiem ile, ale...) zbyt długo blokadzie na Youtube.com, przyszedł czas na... Blogspota. Więc piszę do Was o tym szybko i chaotycznie, bo być może to mój ostatni wpis... Ale będę jak orkiestra na pokładzie Titanica... grać do samego końca...


Przyszłam do pracy, odpaliłam komputer, IE i jak zwykle najpotrzebniejsze strony. A tu niespodzianka zamiast mojego bloga pokazało się białe tło, a na tle...

Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir.

Co znaczy nic innego jak : "Strona została zablokowana decyzją sądu"... Jakiego sądu? O co chodzi? Więc zaczęłam googlować...

Blogger Banned in Turkey

Blocked blogspot in Turkey

Blogger Blocked in Turkey

Blogger Banned in Turkey Due to Live Streaming Online

As of March 1 2011, Turkish courts have again blocked Blogger

Turkey Blocking Blogger Over 1 BlogSpot Blog?

No coś podobnego... więc to nie pierwszy raz... ale trochę przesada... Po chwili okazało się, że G na komputerze obok może swobodnie otwierać blogi blogspota... o co chodzi? Po chwili okazało się, że E też może, ale L nie może otwirzyć... 

Na szczęście po powrocie do domu mogłam swobodnie się zalogować do bloga. Więc koniec pracy w pracy, tylko word mi pozostaje, a potem edycja pliku w domu.

Zobaczymy co przyniesie jutro... 

1 komentarz:

  1. proponuje jak studenci z Ankary,jajami w ten sąd rzucać :P
    pozdrawiam z Lublina :)
    Paulina

    OdpowiedzUsuń