Blog dostępny również pod adresem izabelaszmit.wordpress.com
(dostęp do serwisu blogspot został częściowo utrudniony w Turcji)

środa, 9 lutego 2011

Do puszki ze śrubokrętem...

... bo "sezamie otwórz się" nie pomogło.

Aby kurczak hawajski stał się kurczakiem hawajskim niewątpliwie należy dodać ananasa. Żebyście widzieli minę dziewczyn kiedy dumne na dwie pawice wyciągnęły puszkę z ananasem z zakupów i kolejną minę kiedy oznajmiłam, że nie mamy otwieracza...

- Nożem !!! - zakrzyknęła E
- Nieeee !!! - zakrzyknęłam ja

Stanęło na śrubokrętach i młotku... Kiedy dziewczyny szalały, a echo niosło się po kamiennym blacie, zastanawiałam się tylko czy mam tyle plastrów... gdyby coś. Całe szczęście wszyscy ocaleli oprócz puszki, która uległa namowom i oddała ananasa.

do puszki ze śrubokrętem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz